Het was voor mij de eerste keer dat ik mijn (onder)benen liet harsen. Maudy was erg vriendelijk. Ook heeft ze me informatie gegeven over IPL en laser behandelingen, heel fijn. Het enige jammer was dat ik na een hele dag werken savonds thuis kwam en ik mijn broek uit wilde doen, deze nogal vast zat aan mijn huid. Waarschijnlijk door de hars. Hopelijk heb ik hier de volgende keer geen last van want ik ga zeker wel terug!
Vrouwen harsen - benen
Lena•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt hartelijk ontvangen en voelt een personal touch!
De behandeling is prettig en het resultaat geweldig!
Maudy, bedankt!! X
Facials / Gezichtsbehandelingen
Gaby•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en hele mooie salon
Facials / Gezichtsbehandelingen
Evelien•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed!!
Wenkbrauwen - threaden
Céline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met de behandeling. Het was mijn eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen ging verven en het is me zeer goed bevallen.