Door een cadeaubon hier kennis mee gemaakt. Ik voelde me enorm verwend en Maudy verstaat haar vak. Ook is ze een prettige persoonlijkheid. Ik ga zeker terug.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Marije•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Peeling
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne ervaring. Erg vriendelijk personeel, behulpzaam en vakkundig. De ruimte was heel erg mooi aangekleed met elementen om helemaal te kunnen ontspannen.