De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
41 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vriendelijke, nette salon met experts
The best as always
Ik was door eigen fout een uur te vroeg maar wat was geen enkel probleem en werd meteen geholpen. Lieve dame, die goed te werken gaat. En het resultaat is prachtig!
Ik had de eerste keer mij gezicht laten ontharen. De haartjes waren 7 weken weg gebleven. Dus super goed!!! Bedankt hiervoor!!
Ik ben goed geholpen. Het epileren werd grondig gedaan. Mooie salon.
1
1
2
34
6
3