Ik was door eigen fout een uur te vroeg maar wat was geen enkel probleem en werd meteen geholpen. Lieve dame, die goed te werken gaat. En het resultaat is prachtig!
WimperliftingToon alles…
Idske•28 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik had de eerste keer mij gezicht laten ontharen.
De haartjes waren 7 weken weg gebleven. Dus super goed!!!
Bedankt hiervoor!!
Behandeling door Naaz•Gezicht threaden
Betsy Nanere•28 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed geholpen. Het epileren werd grondig gedaan. Mooie salon.