Prachtige salon. Warm ontvangst. Denken met je mee en geven een echte eerlijke mening. Zijn super aardig en kundig.
Styling door Naaz•Highlights - heel hoofd
Vanessa•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
goede ervaring ermee! ik kom zeker terug!
Styling door Naaz•Vrouwen knippen
Angela•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vorige maand een hele fijne ervaring gehad. Mijn haar was erg beschadigd en had verschillende kleuren door de ontkleuring wat bij een andere kapper verpest was. Uiteindelijk is me haar weer gefixt en ziet het er na een maand nog steeds super mooi uit. Daarnaast heeft ze nog langer gewerkt voor me zodat me haar er weer mooi uitzag 🫶🏻
Styling door Naaz•Balayage
Romy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Superfijn!
Styling door Naaz•
Vrouwen knippenToon alles…
C.jansen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Overall it was good experience and the response from the team is very good
Would like to visit in future