De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
41 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Prachtige salon. Warm ontvangst. Denken met je mee en geven een echte eerlijke mening. Zijn super aardig en kundig.
goede ervaring ermee! ik kom zeker terug!
Vorige maand een hele fijne ervaring gehad. Mijn haar was erg beschadigd en had verschillende kleuren door de ontkleuring wat bij een andere kapper verpest was. Uiteindelijk is me haar weer gefixt en ziet het er na een maand nog steeds super mooi uit. Daarnaast heeft ze nog langer gewerkt voor me zodat me haar er weer mooi uitzag 🫶🏻
Superfijn!
Overall it was good experience and the response from the team is very good Would like to visit in future
2
12
3
4
6
4