Ik ben al heel lang klant en nog steeds zeer tevreden over mijn haar en mijn nagels.
Dank je wel Inge
Annemarie •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne, mooie salon !
Erg hartelijk ontvangen,
Lief en veel geduld en kalmte mbt onze zoon van 2.
Hij is met een mooie coupe naar huis gegaan !
Chelsea•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn contact, mijn dochter voelde zich snel op haar gemak en haar haar zit prachtig!