Het is makkelijk om online een afspraak te maken, ik ben prettig ontvangen en we hebben overlegd wat de opties zijn. En tenslotte: ik ben heel erg blij met het resultaat! Het zit fantastisch.
Saskia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk, behulpzaam, gezellig met een kopje koffie, attent en professioneel
Marg•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom met mijn gezin al een poosje bij Inge. Wij zijn altijd erg tevreden! Dit keer heeft ze mijn haar afgeknipt om te doneren en er vervolgens een mooi kort kapsel van gemaakt. Bedankt weer, Inge!
Marloes•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne kapster weet wat je wil, ook met dik haar. Gastvrij en vriendelijk altijd tijd voor koffie.
Prima kapsalon