Zoals altijd heel tevreden! Weer 3 weken mooie nagels.
Behandeling door Esraa•Gellak manicure
Judith•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon ga hier voortaan standaard heen
Styling door Renas•
Mannen knippenToon alles…
Simone•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn
Styling door Sylvana•Kinderen knippen
Simone •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartstikke tevreden met m’n knipbeurt
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Tamarah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Esra is zeer ervaren en geeft advies op mijn verzoek dat vind ik erg bel belangrijk. Door mijn ervaring vorig jaar met ontstoken nagelriem die ik opliep bij een *andere* niet zo hygiënische salon ben ik heel blij met de professionele hulp van Classy.