Second time here and me and my son are very happy! professional staff, friendly and nice. we will definitely come back again!
Styling door barhudan•
Mannen knippenToon alles…
Ron•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niets op aan te merken. Behandeling verliep zoals verwacht. Wordt goed en nauwkeurig gewerkt.
Styling door Sylvana•Kleuren - uitgroei
H.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I really love Lena! She is the absolute best and takes really good care of my sensitive nails/cuticles. Thank you for taking the time to make my nails beautiful again.
Gellak manicure
Juliette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige, rustige zaak en vriendelijk en prfessioneel personeel