Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Katharina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zuly heeft weer prachtige nagels ervan gemaakt. Ben er heel blij mee dank je wel 😊
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Natascha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Der salon is sehr schroon en frindlich
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Inge•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, ontspannen en deskundig; zo zou je een behandeling bij Zuly-Ann kunnen beschrijven. Vakvrouw!
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Pedicure
Eline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My first time with Zuly Ann, what a lovely lady and a reassuring experience. I'm a nail biter and needed my nails done for a wedding. Very pleased with the results! Will be returning.