Super blij met m’n prachtige nagels.
Zuly is zeer professioneel en neemt de tijd voor je. Dank je wel 😊
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Natascha•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Behandeling van zowel nagels als wimperextensions heel vakkundig
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•
WimperextensionsToon alles…
Tineke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk. Maar helaas gingen er na een paar dagen al hele kleine stukjes van de lak af
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Gellak manicure
Christine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele, gezellige salon
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Gellak manicure
Josien•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord Top ! Doet wat de klant graag wilt , gaat het niet krijgt je duidelijke uitleg en denkt oplossing gericht. Zeer professioneel en vriendelijk , neemt de tijd voor de klant.
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen