Bijzonder goed en creatief. En probeert altijd alles, ook al heeft ze het nog nooit gedaan. Erg blij mee.
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Francien•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Superlieve vrouw en zet erg mooie manicure’s! Ze werkt heel professioneel en precies en is een echte vakvrouw!
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Manicure
Larissa van Tiel•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eindelijk iemand die meer kan dan basic nagels zetten en luistert naar wat je wilt.
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Pedicure
Simone•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Behandeling sehr goed
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Inge•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Zuly-Ann is echt een topper, ze is vakkundig, vriendelijk en je voelt je gelijk op gemak. Haar salon is hygiënisch en mooi! En het resultaat is supermooi! Aanrader!