Goed geholpen, goede uitleg, weet wat ze doet. Salon ziet er netjes uit.
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Gelnagels
Carry•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastisch heel Goed 👌
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Everine•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heb mijn nagels laten opvullen in combinatie met nail art en steentjes. Door gebruik te maken van mijn volle spaarkaart kreeg ik ook nog eens 50% korting. Het ziet er super uit en dat is de reden dat ik al ruim 2 jaar Zuly als vaste nagelstyliste heb!
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Pamela•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben heel erg blij met mijn nagels. Zuly-Ann is heel vriendelijk en deskundig, ze luistert goed naar je wensen en zij heeft echt een passie voor nagels. Echt een aanrader, ik ben helemaal tevreden. Dankjewel!
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Gelnagels
Anna•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne, schone studio en Zuly-Ann is super vriendelijk. Heel erg blij met mijn nagels, ik kom
zeker nog eens terug! :)