Ze is superprofessioneel en superlief! Ik ga alleen naar Zuly-Ann!
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•
Nail artToon alles…
Ineke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon een goede salon, met goede uitleg. Zuly is klant vriendelijk, een luisterend oor en als de klant iets wilt geeft ze uitleg waarom het niet kan en denkt dan mee in oplossing zodat de klant tevreden naar huis gaat .
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen
Jenneke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat!
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Gellak manicure
Shawnee•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zuly-ann is heel erg lief, ervaren en behulpzaam. Ze maakt altijd een fijne sfeer, zowel voor mij als voor mijn oma.
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Gellak manicure
Shawnee•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Der salon is sehr schroon een sehr frindlich een kompetend
Behandeling door Zuly-ann Emerencia.•Kunstnagels opvullen