Vlakbij en goed prijs en mijn dochter vond haar aardig mevrouw!
Ronald•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gezellige salon. En Zuly levert super nette nagels af
Ik ben zeer tevreden
E.M.•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Supervriendelijk geholpen. Ik had mijn kleine dochtertje bij me en daar was ze ook heel lief tegen. Ik ben vandaag geknipt, goed gebeurd, maar ik zou ook graag nog eens terugkomen voor andere behandelingen.
Nelleke•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super gezellige salon, een hele fijne meid die heel snel een super mooi setje nagels heeft opgezet.bik ga zeker weer een afspraak maken.