Zo blij dat Nikkie weer terug is van zwangerschapsverlof!! Niemand die mijn wenkbrauwen en gezicht beter behandeld dan zij😍
Verveer•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd een heerlijke en ontspannen ervaring! Nikkie werkt professioneel, neemt echt de tijd en zorgt ervoor dat je stralend de deur uitgaat. Mijn huid voelt na elke behandeling super verzorgd aan. Echt een aanrader!
Koemans•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wimpers verven heb ik super lang plezier van, soms wel 6 weken en ik heb super blonde/doorzichtige wimpers. Dus heel blij mee en is telkens weer een hele fijne ervaring!
Behandeling door Nikkie•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Crystel•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne ervaring bij deze fijne salon! Nikkie is super lief en bij Nimé krijg je gegarandeerd een warm en fijn gevoel. Ik kom heel snel weer terug!
Behandeling door Nikkie Mesman•Facials / Gezichtsbehandelingen