Er weer even aan herinnerd hoe belangrijk selfcare is. Hele fijne gezichtsbehandeling gehad!
Behandeling door Nikkie •Facials / Gezichtsbehandelingen
Wietske C.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nikkie heeft echt verstand van haar vak! Ben iedere keer weer blij als ik bij haar geweest ben!!
Behandeling door Nikkie •Wimpers en wenkbrauwen
Ellen K.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lashlift en verven gedaan super mooi geworden! Nikkie legde duidelijk uit wat de stappen waren. Blij met het resultaat!
Marit•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en prettige behandeling. Nimé let goed op je huid en gaat grondig te werk. Verder heerst er een fijne sfeer in de mooie salon. Voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Nikkie •
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Britta•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers zijn weer top gedaan!
Behandeling door Nikkie •Wimperextensions - opvullen