Zoals altijd weer heerlijk! Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en zijn nog nooit zo mooi geweest !
Behandeling door Nikkie •Wimpers en wenkbrauwen
Shari•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden iedere keer weer.. mooie wenkbrauwen en de kleur is perfect! Ik kom heel graag bij Nikkie, volgende keer voor een gezichtsbehandeling
Behandeling door Nikkie •Wimpers en wenkbrauwen
Ellen K.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer top!
Behandeling door Nikkie •Wimperextensions - opvullen
Monique W.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn korte rechte wimpers zijn door Nikkie veranderd in wimpers met een prachtige krul. Ik kon tijdens de behandeling heerlijk ontspannen omdat ik Nikkie vertrouw, zij weet wat ze doet. Aanrader!