Hele lieve en vriendelijke service. Ben altijd blij met mijn wimpers na mijn afspraak. Echt een enorme aanrader voor wimper extensions!
Behandeling door Nikkie •Wimperextensions - opvullen
Raquel B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn en gezellig, en altijd heel blij met het resultaat
Behandeling door Nikkie •Wimperextensions - opvullen
Renske M.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg fan van deze salon. Nikkie is super professioneel en ik ga altijd blij de deur uit! Een echte aanrader!
Behandeling door Nikkie •Wimperextensions - opvullen
Rachel D.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met Nikkie, weer mooie wimpers en wenkbrauwen.
Behandeling door Nikkie •Wimperextensions - opvullen
Monique M.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling helemaal “SEN” fijne producten waar Nikkie mee werkt ook gekocht om thuis te gebruiken.
Heel blij met mijn wenkbrauwen geverfd en geëpileerd.
Kan het iedereen aanraden.