De masseuse was heel aardig en ze vroeg ook tijdens de massage of het prettig was. Echter achteraf (en ook wel tijdens) vond ik de massage toch wat te hard. Ik had de dag erna pijnlijke schouders en en het was meer wrijven dan fijne ontspannnde kneepjes om het zo maar te zeggen.
Behandeling door Marjolijne Bosma•Ontspanningsmassage
Moi•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De massage bij Parfumerie Bosma door Parisa was fantastisch! Nog nooit zo'n goede massage gekregen.
Behandeling door Marjolijne Bosma•Ontspanningsmassage
Karin•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettig gastvrij
Behandeling door Marjolijne Bosma•Facials / Gezichtsbehandelingen
tineke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk!
Behandeling door Marjolijne Bosma•Facials / Gezichtsbehandelingen