Door Cayley altijd een heel plezierige ervaring.
Professioneel en vriendelijk met een zeer goede kennis
van de producten.
Ook de keuze mogelijkheden in allerlei schoonheidsproducten, parfums en kleine sieraden, in de winkel maken een bezoek aan de salon en winkel tot een feestje.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Rosaline•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Héél erg aardig! Meelevend! Ontspannend.
Facials / Gezichtsbehandelingen
H•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekend!
Behandeling door Marjolijne Bosma•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mvr G.A.Lindenbergh-Sluis•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk, heeft nauwkeurig en snel mijn wenkbrauwen bijgewerkt, bijna pijnloos.
Nagels gelakt, waarbij ik een scheur in 1 nagel heb. Dat heeft ze vakkundig weggewerkt. Zelfs na 10 dagen nog steeds mooie nagels.
Behandeling door Marjolijne Bosma•
ManicureToon alles…
Cassee•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne kennismaking met de Sisley-behandeling door Parisa.
Behandeling door Marjolijne Bosma•Facials / Gezichtsbehandelingen