Behandeling door Marjolijne Bosma•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nelly•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb 3 peeling behandelingen gehad van Dermalogica. Het was intens en Cayley let goed op wat het doet met m’n huid, heel fijn. Ik ben heel tevreden over de behandeling en over Cayley, Ik kom er elke 3 maanden voor een behandeling en Cayley is top!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Leontine•6 maanden geleden
Geverifieerde review
vertrouwd, professioneel gezellig en bijzonder betrokken...
Behandeling door Marjolijne Bosma•Ontspanningsmassage
Judith•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vakkundig in fijne sfeer met goede producten en super resultaat, een prachtige huid!