Zonder afspraak meteen geholpen. Haar wassen erg goed en uitgebreid. Werd zingend geknipt, was een speciale ervaring! Erg tevreden over kapsel. Kom zeker nog eens terug!
Styling door Kian Sedighi•Vrouwen knippen
van•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I love my lashes! Thanks!
Behandeling door Fereshteh•Wimper permanent
Ananya•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In een woord, perfect!
Styling door Fereshteh•Kleuren - uitgroei
Katty•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeker een aanrader om jouw haar te laten knippen en kleuren. Ze luistert goed naar je wensen en geeft ook met haar deskundigheid en ervaring advies
Fijne product