Had a wonderful experience here in Parmis Hair & Beauty. Would definitely recommend this place!
Behandeling door Fereshteh•Wimper permanent
Sophie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Kian is heel vriendelijk, gastvrij en knipt heel netjes. Hij heeft veel oog voor detail. Ik kom hier al een paar jaar en staat altijd voor me klaar.
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Roel•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals ik van haar gewend ben was het stylen weer erg mooi.
Styling door Fereshteh•Haar krullen
Joan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb het eindelijk gevonden na lang zoeken naar een goede plek voor microblading . Ferishte is zeer kundig en zorgvuldig en neemt echt de tijd voor zijn werk. Hij legde mij heel duidelijk de pre- en na micro-blading zorg uit en stuurde het me zelfs per e-mail.Ik ging zes weken later voor Touch-up en ik ben erg blij met het resultaat. Ik was haar klant en ik zal blijven komen. Ik raad Parmis Hair&Beauty aan!