Gelukkig op de laatste dag voor de verplichte sluiting (...) ben ik fijn geholpen. Mijn haar bijgeknipt en zonder het te hebben geboekt had (nam) ze de tijd om mijn wenkbrauwen te epileren.
Helaas moesten we de afspraak voor microblading verzetten. Hopelijk kunnen de maatregelen over 5 weken worden versoepelt.
Groet en blijf gezond! Alida
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Alida•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super mooi!
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Nelly•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ze zijn heel lief, gastvrij en we hebben heerlijke thee gedronken. Konden gewoon even tussendoor zonder afspraak
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Femke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I am very happy with my new haircut and chique balayage!Thanks a lot for the good service and very friendly staff 🌹🙏👍
Styling door Fereshteh•
Vrouwen knippenToon alles…
Angel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fereshte heeft een prachtige highlights voor me gedaan die ik nog nooit eerder heb gehad. ze is echt een kleurenspecialist!