Zeer gezellige salon in het centrum van Delft van een leuk echtpaar. Over het knippen zeer tevreden en over het resultaat van de highlights ook. Door de kleurspoeling na de highlights heb ik wel een kleine week paars haar gehad, maar daar is nu niets meer van te zien. Eindresultaat is goed!
Styling door Fereshteh•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Demi•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
best tevreden met het kapsel, vriendelijke omgeving, hygiënes in orde. Ik zal zeker weer bezoeken.
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Hamed•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben super blij met deze eigenaren, je word hier zo ontzettend warm verwelkomd en met veel zorg en vakkundigheid behandeld. Eigenlijk laat ik alles doen, en dit word met veel perfectie uitgevoerd. Ik ben dus zeer tevreden en raad deze winkel absoluut aan!!
Behandeling door Fereshteh•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Esther•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige salon,erg gastvrij en vriendelijk.
De behandeling word nauwkeurig en deskundig gedaan.
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht