Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Eberhart de Bloois•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn man en zoon heel mooi geknipt weer.
Styling door Kian Sedighi•
Mannen knippenToon alles…
Priscilla•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very good service
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Konstantinos•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
It is a nice hair saloon where you feel like home! Nice work and professional people. I even got to drink coffee after my haircut!
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
José•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed advies, goed geknipt, neemt de tijd voor je. Heel blij met mijn nieuwe kapster! Ook mijn wenkbrauwen laten epileren, ook heel vakkundig, snel en zorgvuldig. Op zoek naar een nieuwe kapper, twijfel dan niet langer en kies voor deze salon.