Voor de tweede keer deze salon bezocht en wederom uitstekend behandeld. De vriendelijkheid en vakkundigheid maken dat dit bedrijf laat zien waar ze voor staan!
Behandeling door Fereshteh•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jeroen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Everything was fine
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed gedaan wat ik wilde. Blij met het resultaat.
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
The whole experience is great~
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Qian•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
🙏👍
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht