Vakkundig en goed geholpen. Ik ben heel blij met mijn pedicure.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Lani•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader. Deskundig en betrokken.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Piotr•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fantastische en professionele behandeling heb ik weer gehad! Al mijn eelt weg als sneeuw voor de zon! Mijn voeten zijn super zacht! En daarnaast een heel fijn gesprek gehad! Astrid neemt echt de tijd voor je! Beste pedicure van Rotterdam!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Bennet•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Astrid is een heel kundig en vriendelijk. Mijn voetjes zijn weer als nieuw!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Iris•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm ontvangst, veel geleerd tijdens de pedicure en voeten voelen weer goed