Weer fijne voetjes, goede pedicure, veel uitleg bij vragen en oprechte interesse. Mooi lakje als finish ook nog!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Celeste•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Astrid weet echt waar ze het over heeft! Je merkt dat ze haar vak met passie uitvoert. Ze is heel vriendelijk en ik ging met een hele lading aan goede tips weer naar huis.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Mirte•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed bezig en kijkt verder en heeft/geeft tips.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Martin•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Astrid was enorm lief. De behandeling was heel fijn, ik heb nu weer heerlijke baby voetjes. Zeker aan te bevelen!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Isabelle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is een heel goede pedicure. Ze heeft de situatie van jouw voet detail uitgelegd.