Astrid is ontzettend gastvrij en bovenal erg deskundig.
Ik ben meer dan tevreden echt een aanrader!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Astrid is deskundig en heeft mijn voeten goed verwend. Mijn volgende afspraak heb ik gelijk ingepland!
Muriel•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb mijn vaste pedicure gevonden!!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Astrid is een hele open en hartelijke vrouw, die je thuis ontvangt in een nette ruimte. De praktijk is goed bereikbaar, wel ietwat lastig te vinden als je op de (verouderde) foto's af gaat. Astrid heeft de tijd genomen en zorgde ervoor dat ik helemaal ontspande. Fantastisch!
Charlotte•bijna 10 jaar geleden
Pedicure Astrid is zeer deskundig, zowel op cosmetisch als op medisch gebied en beschikt over een hartelijke persoonlijkheid. Haar voetmassage is pure verwennerij!