Ik ben nog nooit bij zo n zorgvuldige kaper geweest. Ze luistert goed naar je wensen en kijkt ook echt of t goed zit. Ze stopt pas als ze zelf tevreden is.
Heel fijn, vanaf nu vaste klant!
Styling door Sophie Verburg
Marloes•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Goed meegenomen in mijn wensen en goed advies. Blij met resultaat
Styling door Sophie Verburg
Miriam•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik kwam hier bij toeval terecht, omdat er een kapper in mijn woonplaats failliet was gegaan. Het bleek een 'blessing in disguise': kleinschalig, persoonlijk, no-nonsense. Ik kon dezelfde dag nog terecht voor een afspraak bij Aya, die nog ervaring aan het opbouwen was. Ik waardeer haar rustige en vriendelijke uitstraling en haar vakkundigheid: het werd precies zoals ik gehoopt had, en thuis werd het ook gewaardeerd. Voor herhaling vatbaar en van harte aanbevolen!
Styling door Aya
Marja•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Ben nu voor de tweede keer geweest en ditmaal door Iris geknipt. Wederom heel erg tevreden. Fijne kapster, professioneel, gezellig en goed in wat ze doet. Blij dat ik door een vriendin op deze zaak ben geattendeerd!