Weer goed geknipt en gestyled. Sophie is een pro. Ik kom graag weer.
Styling door Sophie Verburg
Laurens•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Sophie begreep mijn wensen en wat goed is voor mijn dikke haar.
Was een ontspannen en rustig bezoek aan de kapsalon.
Styling door Sophie Verburg
Hennie•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste meer hier geweest en voelde mij in goede handen! Heel tevreden met het resultaat, ze weet waar ze mee bezig is en hoe ze het moet aanpakken! Kom zeker terug!
Styling door Sophie Verburg
Marjolein•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Al jaren klant bij Perfect Haarstyling. Altijd goed geholpen. Fijne sfeer en vriendelijk personeel.