Lekker kleinschalig. Sophie is uitstekende kapster, klantvriendelijk en weet wat ze doet.
Styling door Sophie Verburg
Petra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn zoon heeft zijn haren geknipt. Het was een fijne ervaring. Ze hielden rekening met hem en legde het een en ander uit om hem gerust te stellen. Daarnaast maakte ze ook een praatje met hem en hij vond het een fijne ervaring.
Styling door Sophie Verburg
Anoniemm•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon met aandacht voor de klant. Sophie is een hele goede kapster die snel weet hoe ik m'n haar geknipt wil hebben. Daarnaast heeft ze persoonlijke interesse in de klant; ik voel me daar mens ipv klant
Styling door Sophie Verburg
Tanja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper en mijn krullen zaten perfect, en ook goed advies gekregen voor mijm pony zelf knippen