Zoals iedere keer weer fijn op tijd geholpen met een fris kapsel
Styling door Sophie Verburg
Bram•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige en ervaren kapster,altijd op tijd geholpen en tevreden de deur uit.
Styling door Sophie Verburg
Zeeg•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke,vriendelijke kapster. Wordt altijd op tijd en netjes geholpen. Ga iedere keer tevreden de deur uit.
Styling door Sophie Verburg
Monieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is een hele leuke kleine salon,waar je fijn geholpen word.Altijd een gezellig praatje en een bakkie.De dames zijn zeer ervaren waardoor ik altijd heel tevreden de salon verlaat.
Styling door Sophie Verburg
astrid•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De knipbeurt was weer erg fijn. Naast dat Sophie netjes te werk gaat en goed werk levert, is het ook gezellig.