I had a great mini-manicure and enjoyed talking with Peggy. Will definitely come back here. It's a charming place. Love all the pink!
Behandeling door Peggy•Manicure
Tiffany•10 maanden geleden
Geverifieerde review
My experience at Pink Studio was nice overall. The staff were kind and welcoming, and the salon had a clean and pleasant atmosphere. The service was good, and I left feeling satisfied with my nails
Nagelversteviging
Cansu•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Peggy was so nice and I loved how my nails came out! Amazing experience 🫶🏼 thank you!
Behandeling door Peggy•Gellak manicure
Sonia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon! De dames denken met je mee en kijken wat het beste is voor je nagels. Ben weer zeer tevreden de deur uitgegaan!
Behandeling door LINETTE•Gellak manicure
Maris•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling! Altijd weer mooie, sterke nagels. Zeer tevreden.