Eerste behandeling bij Anouk en ze is een topper! Exact de kwaliteit die van Pink verwacht.
Gellak manicure
Daniëlle•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Linette was fab as always, will keep coming back :)
Behandeling door LINETTE•Gellak manicure
Carolin•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met mijn biab en gezellige sfeer!
Behandeling door Peggy•Nagelversteviging
Josephien•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Allemaal super goed in hun vak en het is er erg gezellig. Fijne sfeer. Dikke kwaliteit.
Behandeling door LINETTE•Nagelversteviging
Catalijn•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Peggy at Pink Studio is an absolute nail artist! She’s warm, professional, and her attention to detail is unmatched. My nails always look flawless and I get compliments every single time. If you want perfect nails and a lovely experience, Peggy is the one! 💅✨