De salon zag er keurig uit, ontspannen behandeling. Goede uitleg.
Monika•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hartelijk ontvangen door Denise in haar nieuwe studio die lekker licht en wat ruimer is. De touch up, weer zonder verdoving, is goed te doen en een uurtje later de zwelling al weg.
Nu hopen dat het lekker lang blijft zitten
Marianne•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel tevreden. Ontzettend blij met het resultaat!
Denise is een vakkundige lieve vrouw.
Anja•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Denise is vriendelijk, professioneel en doet er alles aan om te zorgen dat jij tevreden de deur uitgaat. Ze overlegt goed en geeft advies.
Eefje•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een ontzettende aardige dame Denise heeft mij op mijn gemak gesteld,alles keurig uitgelegd allemaal heel professioneel mijn wenkbrauwen zien er fantastisch uit ben er ontzettend blij mee.❤️👍👍👍