Lieve en vriendelijke pedicure die weet waar ze het over heeft. Zeker een aanrader.
Behandeling door Marjolein
Hanny•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uistekende service. Aanrader
Behandeling door Marjolein
Paul•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ZE IS GEWOON EEN TOPPER
Behandeling door Marjolein
Annie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met de behandeling en mijn teennagels zijn bijna genezen van kalknagel. De scrub masker en massage waren heerlijk ontspannend. Was weer een zeer goede ervaring.