Altijd zeer tevreden over de behandeling van Marjolein want ik heb moeilijke teennagels en veel pijnlijke eeltplekken. Je loopt op fluweel als je weer in je schoenen stapt.
Behandeling door Marjolein
Karen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurige salon. Goede behandeling.
Behandeling door Marjolein
Jos•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd alles prima in orde
Behandeling door Marjolein
Marja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel flexible en professional. Altijd rustig en vriendelijk. Hartstikke bedankt , Marjolein