Ik heb onwijs genoten van mijn behandeling, lekker relaxen, ik kijk nu al uit naar mijn volgende afspraak.
Behandeling door Marjolein
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen greintje pijn en ik kan met mooi geverfde wimpers met vakantie. Yb
Behandeling door Marjolein
Yvonne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een fijn gevoel aan mijn voeten als ik geweest ben.
Behandeling door Marjolein
Peter•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super, heerlijke behandeling
Behandeling door Marjolein
Will•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij dat ik met mijn moeilijke voeten toch zo goed behandeld ben. Marjolein is zeer attent en aardig en werkt uiterst efficiënt. Ik kan weer weken vooruit!