Het is een feestje om heerlijk in de stoel te liggen..
Behandeling door Marjolein
Annie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Had een lelijke likdoorn waar Marjolein korte metten mee maakte en daar ben ik blij van geworden. Ook kreeg ik deskundig advies hoe ik mijn voeten in conditie kon brengen en houden.
Behandeling door Marjolein
Karen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben blij met haar.
Behandeling door Marjolein
Peter•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sneetje in mijn voet dat toch wel pijnlijk was ook nog de dag erna. Verder top!
Ik hoor het wel als de Jumbo plaatjes geruild zijn dan kom ik alles weer ophalen. YB