Hele fijne pedicure en gezichtsbehandeling gehad. Marjolein is zeer professioneel en gastvrij. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Marjolein
Elly•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring bij pretty simple!
Behandeling door Marjolein
Marissa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen bijzonderheden
Behandeling door Marjolein
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Thanks for the great service!
Behandeling door Marjolein
Reza•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer een behandeling genomen bij Marjolein en dit is zeer goed bevallen, heldere informatie en goede adviezen en een zeer aardige persoon. Volgende afspraak al gemaakt.