Marjolein is top! Salon ziet er spik en span uit. Ze wist me goed gerust te stellen tijdens mijn eerste zwangerschaps massage en ik heb heerlijk kunnen ontspannen en genieten.
Behandeling door Marjolein
Lianne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak voeten
Behandeling door Marjolein
Saskia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg mooie salon en Marjolein is ontzettend aardig. Gellak kon iets netter afgewerkt worden maar verder helemaal blij!
Behandeling door Marjolein
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, Marjolein was professioneel en gaf goed advies. De volgende afspraak gelijk weer bij haar geboekt!
Behandeling door Marjolein
Lianne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De gellak zat aan mijn nagelriemen vast. Daardoor heb ik nu opstaande randjes bij mijn nagelriemen.