Fijne eerste ervaring bij Marjolein. Klantvriendelijk, nette salon, coronaproof, goede tips en gratis parkeren voor de deur. Zeker een aanrader.
Behandeling door Marjolein
Wendy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Marjolein is echt een topper!
Behandeling door Marjolein
Senna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer kundig en servicegericht.
Behandeling door Marjolein
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk en kundig, een echte aanrader!!
Behandeling door Marjolein
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had weer een heerlijke massage zeer ontspannen en professioneel.
Echt een aanrader voor ieder.
Marjolein is een zeer vriendelijke en professionele dame.