Wat een cadeau de zwangerschapsmassage! Marjolijn heeft een erg schone en fijne ruimte. Liet me erg op mijn gemak voelen, niet verwacht dat ik zo zou kunnen ontspannen. Gelijk weer geboekt. Bedankt!
Behandeling door Marjolein
Donna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettige behandeling. De voeten voelen weer heerlijk na afloop.
Behandeling door Marjolein
Jos•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zeer goed
Behandeling door Marjolein
Ad•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer,goed advies,schoon. Een leuk moment:)
Behandeling door Marjolein
Agata•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad n.a.v. een cadeaubon die ik had gekregen. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt!