Ik heb vandaag voor het 1st IPL oksels/bikinilijn gedaan. Was bang dat het toch meer zeer zou doen dan ik me kon voorstellen. Je voelt zeker iets maar zelfs op het gevoeligste plekje bij m'n lies was het qua pijn goed te doen. En het is zo gebeurd. Benieuwd naar het resultaat.
Marjon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer. goede behandeling. ik kom zeker terug!!
Behandeling door Bianca (schoonheidsspecialiste)•Facials / Gezichtsbehandelingen
Renate•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel!
K.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapster. 's nel geknipt. ik kom zeker vaker!!