Altijd gezellig bij kapsalon Natascha en bovendien een hele goede kapster!!
H.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker relaxed
S.F.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijk behandeling gehad van Bianca .
Fijne salon deskundig advies gehad
A.d.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gisteren gaf mijn dochter een beauty kinderfeestje. De salon zag er netjes en mooi uit!
De meiden hebben het super leuk gehad!
Hebben zich helemaal uit kunnen leven met optutten en tussendoor snoepen van al het lekkers wat op tafel stond.
C.K.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en ook
Fijn dat het duo kon!
Bedankt Bianca