Heerlijk een uur relaxen ff tijd voor jezelf in een rustige en knusse salon met een zeer bekwame schoonheidspecialiste
Marjolein•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom zeer tevreden
Naoual•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk en heel professioneel. Heb dat wel eens anders meegemaakt. Ben heel erg tevreden en was het geld dubbel en dwars waard. Kom zeker terug😊👍 Bedankt Chantal!
Julia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
nog nooit zo zalig zoveel lagen en en aandacht en zorgvuldigheid gehad
Brenda •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal goed, rug behandeling ( scrub reiniging en massage) . Alles is kraak helder, heerlijk ontspannende ambiance en een dame die haar vak verstaat. Absoluut het geld waard. Mijn volgende afspraak is alweer gemaakt.