Zoals gewoonlijk geniet ik van elke behandeling. Ik kom al een tijdje bij Chantal en ik ga altijd met een super tevreden gevoel naar huis. Sinds ik bij haar kom gebruik ik een gezichtscreme, wat past bij mijn huidtype, sindsdien ben ik nooit meer veranderd! Super spul!
Kelly•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne manicure gehad, goede sfeer en mooi resultaat!
Behandeling door Chantal•Gellak manicure
Esther•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad vandaag
Professioneel en relaxed
Anita •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
This was a surprise and unexpected amazing experience. Its so much more than just a facial. Massage and relaxing experience of 6 stars.
Behandeling door Chantal•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gabija•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een anti aging facial en chakra meditatie bij Chantal gehad. Wat was dat fijn! Er gaat een prettige rust van haar uit. Nog niet eerder een behandeling als zo ultiem ontspannen ervaren als deze