Vriendelijke en professionele kapsters, fijne sfeer en alle aandacht voor de klanten.
Styling door amira•Vrouwen knippen
Niesje•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Al jaren vaste klant
Styling door amira•Föhnen / Stylen
Hajar•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik kwam daar aan en meteen heel vriendelijk ook toen ik geknipt werd toen werd me ook verteld wat het beste is ze gaven fijn advies echt een aanrader om daar heen te gaan en fijn dat het ook een ladies only is
Styling door Chirine•Vrouwen knippen
Nistha•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer geweldig geholpen bij Queens. Zoals altijd met prachtig haar de deur uit. En mis de gezelligheid nu al. Ik kom gauw weer terug.